Ny info! Påskträffen 24 mars

Hej!

Nu är semster och CHA i USA avbockade och det är dax att ta tag i bl a Onsala Scrapbooking Sällskap!


här kommer info gällande träffen på påskdagen - återkom om du vill vara med!

Jag har mailat tillbaka till er som har mailat ert intresse men inser nu att jag kan ha missat någon som kommenterat här - i sådana fall...maila mig på; [email protected]

Dessvärre fick jag i veckan besked av de som jag hyr lokalen av, att de ville stryka alla bokningar till förmån för diverse konstutställningar....men efter lite tjat fick jag i alla fall behålla bokningarna på påskdagen samt söndagen den 20 april.

Med anledning av detta och att jag nu skall ut och kika efter ny lokal så avvaktar jag med ett medlemskap och istället kommer varje träff att kosta 150 kr / st. Hoppas att detta är ok?!


I priset ingår; kaffe/te samt fralla på fm samt kaffe/te och fika på em. Det finns möjligheter att ta med och värma egen mat eller så är det nära till både thai, pizza samt Hemköp.


Träffen börjar vid 10-tiden och vi håller på fram till 22-tiden - ett riktigt scrapbooking maraton!!


Under träffen kommer det att bla finnas en skisstävling och ev lite andra tävlingar och inspiration oxå!


Du får gärna ta med begagnade prylar till loppisborden. Förutom pysselgrejer så går det även bra att ta med tex barnkläder, böcker eller annat du vill bli av med....(obs inga möbler :) ).

Jag räknar med att det kommer finnas utrymme för detta...om inte så får vi väl omorganisera oss på plats! Tänk på att allt du vill sälja skall vara rent och fräscht!


För den som är intresserad så kommer jag att ha med en hel del grejer ifrån fd. Scrapperiet att ha till försäljning. Bla cardstock i mängder med färger, fotofix, fluid chalk, pennor, limpennor, rubons, thickers, stickers, album mm.


Vägbeskrivning;

Ifrån E6 Norrifrån; tag av vid avfart 59 och sväng höger ut mot Onsala.

Ifrån E6 Söderifrån; tag av vid avfart 59 och sväng vänster ut mot Onsala.

Efter ca 7 km har du Onsala på vänster sida då du kommer till en rondell. Tag vänster i rondellen och sedan första vägen till vänster; Hagbards Väg. Vi håller till i Onsala Båtmuséeum som ligger i den röda "ladan" nedanför kyrkan.


Hittar du inte? Ring mig; 0705-80 19 15


Åker du buss? Hållplatsen heter Onsala Kyrka


Vill du avbeställa din plats på träffen så måste detta ske före onsdagen den 20 mars!


Hör gärna av dig om du har några frågor?!


Ha en fortsatt trevlig helg och missa inte ev uppdateringar i bloggen; http://www.ossblogg.blogg.se/


Med Vänlig Hälsning


Annika Knober


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0